Business Hi-Tech

Laurenţiu Trocan, promovat de taiwanezii de la D-Link pe poziţia de country manager

Laurenţiu Trocan s-a alăturat echipei D-Link în 2014 pe poziţia de director de vânzări. Afacerile D-Link în România s-au situat la 4,5 milioane de euro în 2014, estimarea pentru anul trecut indicând o creştere de circa 15-20%.

Laurenţiu Trocan s-a alăturat echipei D-Link în 2014 pe poziţia de director de vânzări. Afacerile D-Link în România s-au situat la 4,5 milioane de euro în 2014, estimarea pentru anul trecut indicând o creştere de circa 15-20%.

Autor: Ioana Nita

15.02.2016, 00:04 1093
Laurenţiu Trocan, care până de curând a gestionat vânzările companiei taiwaneze D-Link de pe plan local, a fost promovat luna aceasta în funcţia de country manager, preluând astfel responsabilitatea pentru întreaga activitate din România a producătorului asiatic de reţelistică. El are o experienţă de peste 16 ani în domeniul vânzărilor în industrii precum telecomunicaţii, IT,  sănătate şi resurse umane.

„În noul rol de country manager îmi propun să coordonez implementarea strategiei D-Link la nivel global, şi anume consolidarea relaţiilor comerciale cu importatorii şi distributorii, crearea de noi canale de vânzare, în special în rândul operatorilor de telecomunicaţii şi al integratorilor, şi nu în ultimul rând consolidarea şi dezvoltarea relaţiilor comerciale cu partenerii tradiţionali din retail şi online“, a declarat el.

Laurenţiu Trocan s-a alăturat echipei D-Link în 2014 pe poziţia de director de vânzări, el având ca ţintă dezvoltarea businessului companiei taiwaneze pe plan local atât pe segmentul adresat consumatorilor individuali, cât şi pe segmentul B2B (business to business).

„În acest rol am contribuit la consolidarea şi reconfirmarea pe piaţa din România a poziţiei de furnizor preferat şi de producător global de echipamente de reţelistică şi telecomunicaţii. Încă din 2014 am devenit principalul furnizor de echipamente de reţea 4G pentru unul dintre cei mai importanţi operatori de telecomunicaţii mobile - am lansat produsele mydlink Home supraveghere video împreună cu Telekom România şi am reuşit să poziţionăm toată gama noastră de puncte de acces wifi în cadrul ofertei operatorilor de telecomunicaţii“, a subliniat el.

Strategia D-Link atât la nivel global, cât şi local este de a câştiga teren în segmentul B2B, în special în zona de telecomunicaţii şi al IMM-urilor, compania având un portofoliu larg de echipamente de reţelistică, supraveghere video şi soluţii pentru smartoffice care permit realizarea de automatizări pentru diferite procese prin intermediul unor dispozitive conectate la internet.

Înainte de a face parte din echipa D-Link, Laurenţiu Trocan a ocupat poziţia de director comercial în cadrul dezvoltatorului local de software Softelligence timp de doi ani. Anterior, el a lucrat în cadrul clinicii private Medicover, fiind responsabil de activităţile de marketing şi vânzări. De asemenea, el a lucrat şi pentru firma de recrutare Adecco şi pentru companiile telecom Zapp (achiziţionat de Telekom Mobile în anul 2009) şi Connex (actualul Vodafone).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO