Business Hi-Tech

Librăria online Elefant.ro atacă segmentul fashion

Librăria online Elefant.ro atacă segmentul fashion

Autor: Ioana Nita

17.08.2013, 12:29 946
Elefant.ro, magazinul online con­tro­lat de compania Universal Online Pro­­motion SRL a fostului premier moldovean Ion Sturza, a intrat pe segmentul fashion, adău­gând în ofertă apro­ximativ 3.000 de articole vestimentare, de încăl­ţăminte şi accesorii.
 
„Am stabilit la în­ceputul acestui an o strategie de dezvoltare pentru elefant.ro şi fashion este una dintre noile categorii de produse care fac parte din această strategie. Vrem să marcăm astfel tre­cerea de la cea mai mare librărie online la mallul online al familiei tale“, a spus Ana-Rita Da'Ros, director eCom­merce la elefant.ro.
 
Noua categorie de produse fashion este într-o perioadă de teste pentru 2-4 săptămâni, urmând ca lansarea oficială să aibă loc după acest interval de „probă“. În prezent la categoria fashion de pe ele­fant.ro se găsesc articole vestimentare, încăl­ţăminte şi accesorii ale unor brand-uri premium precum Guess, Cal­vin Klein, Diesel, Balenciaga sau Valentino.
 

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.08.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO