Business Hi-Tech

Lidl: Mediul online funcţionează ca o platformă de feedback. "Am creat un formular de contact pe Facebook prin care clienţii ne pot trimite sesizări."

Lidl: Mediul online funcţionează ca o platformă de feedback. "Am creat un formular de contact pe Facebook prin care clienţii ne pot trimite sesizări."

Autor: Bianca Dorobanţu

14.02.2017, 00:03 518
Mediul online este folosit atat ca un mijloc de promovare, cat şi ca un mijloc de comunicare directă cu clienţii Lidl, al treilea retailer de pe piaţă. Online-ul este utilizat şi ca o platformă de feedback, de natură să creeze interacţiune între consumatori şi companie în timp real.

Prin intermediul social media, clienţii Lidl primesc informaţii despre produsele sau ofertele din magazine. Lidl este prezent pe Facebook, unde are şi cel mai mare număr de aprecieri, 1,8 milioane, pe Instagram, unde are peste 26.000 de fani, pe Twitter, LinkedIn şi YouYube.

În acelaşi timp, şi clienţii Lidl pot folosit pagina de Facebook a companiei pentru a trimite diferite mesaje, sugestii sau nemulţumiri, la care li se răspunde într-un interval de o oră. Pe de altă parte, site-ul Lidl.ro este vizitat lunar de aproape 3 mi­lioane de oameni. "Totodată, am creat o aplicaţie sub forma unui formular de contact pe care îl punem la dispoziţia fanilor paginii oficiale de Facebook.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO