Business Hi-Tech

LinkedIn a lansat o aplicaţie pentru tablete şi smartphone-uri care permite afişarea de reclame

LinkedIn a lansat o aplicaţie pentru tablete şi...

Autor: Andreea Anghel

18.04.2013, 17:51 361

LinkedIn Corp, compania care administrează site-ul de socializare profesională cu acelaşi nume a lansat o serie de aplicaţii mobile îmbunătăţite care dau o mai mare importanţă fluxului de informaţii distribuit de membrii reţelei profesionale de socializare şi pentru prima dată pentru o aplicaţie LinkedIn permite afişarea de reclame, scrie Reuters. 

LinkeIn va afişa reclame pe aplicaţiile pentru tablete şi smartphone-uri ca parte a unui “mic experiment”, a spus Julie Inouye, purtătorul de cuvânt al companiei.

Noua aplicaţie, diponibilă atât pe dispozitivele Apple cât şi pe cele care funcţionează cu sistemul de operare Google Android permite o interacţiune simplificată cu fluxul de ştiri de pe LinkedIn, precum comentarii sau posibilitatea de a da “Like” unei informaţii.

Pe măsură ce un număr tot mai mare de utilizatori trec de la utilizarea unui PC la utilizarea dispozitivelor mobile, companii precum LinkedIn , Facebook sau Google îşi adună toate forţele pentru a dezvolta aplicaţii şi alte modalităţi de menţinere a contactului cu aceşti noi utilizatori.

Mai mult de un sfert din traficul de pe LinkedIn provine de pe dispozitivele mobile, în creştere de la 15% anul trecut, potrivit datelor companiei.

Preţul acţiunilor LinkedIn a scăzut dramatic anul acesta, cu 57%, până la 179,97 de dolari pe unitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO