Business Hi-Tech

Loredana Butnaru, Miele România: În 3 ani ajungem la 15 mil. euro, plus 50%. Clienţii cer electrocasnice smart. Toate produsele din generaţia nouă Miele sunt conectate la net prin wi-fi şi pot fi controlate de pe telefon

LOREDANA BUTNARU, director general Miele România: Dacă nu se întâmplă nimic grav în economie creştem cu 50% în 3 ani

LOREDANA BUTNARU, director general Miele România: Dacă nu se întâmplă nimic grav în economie creştem cu 50% în 3 ani

Autor: Ioana Nita

24.09.2019, 18:30 336

Producătorul german de electro­cas­nice premium Miele are ca obiectiv să-şi majoreze busi­nessul local cu 50% în următorii trei ani, urmând să ajungă astfel la o cifră de afaceri de 15 milioane de euro în România în 2022. La finalul acestui an, Miele România estimează că va atinge pra­gul de 10 milioane de euro cifră de afaceri, în condiţiile în care în primele opt luni din 2019 a înregistrat deja o creştere de 15% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018.

„La finalul lunii iunie am avut o creştere de 17% faţă de primul semestru din 2018, iar la sfârşitul lui august am ajuns la 5 milioane de euro, ceea ce înseamnă o creştere anuală de 15%. A doua jumătate a anului gene­rează de obicei 65-70% din totalul cifrei de afa­ceri dintr-un an, Black Friday făcând o diferenţă majoră - între 1 şi 2 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Loredana But­naru, directorul general al Miele România. Reprezentanţa locală a producătorului german de electrocasnice premium a fost înfiinţată la sfârşitul lui 2008, produsele Miele fiind comercializate până atunci pe plan local doar prin intermediul unui importator cu prezenţă doar în Bucureşti. În ultimii nouă ani, businessul Miele în România a crescut de peste 11 ori, anul trecut ajungând la 8,5 milioane euro (40,1 milioane lei), 2018 fiind cel mai bun an al companiei germane pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO