Business Hi-Tech

​Luminiţa Scarlat, SAP Romania&Bulgaria: La serviciu, trebuie să nu fim stresaţi, ci mulţumiţi, ca să nu ne scadă productivitatea

​Luminiţa Scarlat, SAP Romania&Bulgaria: La serviciu, trebuie să nu fim stresaţi, ci mulţumiţi, ca să nu ne scadă productivitatea

Luminiţa Scarlat, Customer Solution Manager, SAP Romania

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.03.2016, 13:05 1114

Angajatorii trebuie să găsească cele mai bune instrumente pentru a-şi motiva angajaţii, spune Luminiţa Scarlat, customer solution manager în cadrul companiei furnizare de software SAP Romania&Bulgaria.

„De câte ori intrăm într-un departament, după feţele oamenilor, vedem dacă sunt motivaţi, dacă le place ce fac acolo. Se vede energia de cum intri. Fiecare angajator trebuie să seteze obiective de performanţă pentru angajaţi, trebuie să ne autoevaluăm şi să fim evaluaţi. Trebuie să nu fim stresaţi, ci mulţumiţi, ca să nu ne scadă productivitatea”, a explicat Luminiţa Scarlat, speaker în cadrul evenimentului HR Trends 2016.

Alte declaraţii făcute de Luminiţa Scarlat la HR Trends 2016:

Mai putem supravieţui fără să comunicăm digital? Nu cred.

Trebuie să avem instrumente ca să scădem fluctuaţia de personal şi să creştem veniturile pe angajat. Potrivit unui studiu Harvard Business Review, 71% din cei intervievaţi au spus că engagementul angajatului este definitoriu. E nevoie de instrumente ca să-i dăm angajatului ceea ce merită, ca să-l motivăm.

Schimbarea e singura constantă. Viteza schimbării este în continuă creştere.

Dacă omul nu funcţionează corespunzător, strategia de business şi veniturile se prăbuşesc.

Evaluarea nu trebuie la sfârşitul anului sau al semestrului, ci să fie continuă. 

AFACERI DE LA ZERO