Business Hi-Tech

Mădălina Stănescu, agenţia de marketing Optimized: Căutările vocale se vor dovedi o componentă de bază pentru platformele online

Mădălina Stănescu, fondatoare a  agenţiei de marketing Optimized

Mădălina Stănescu, fondatoare a agenţiei de marketing Optimized

Autor: Adrian Seceleanu

08.02.2021, 16:15 102

Asistenţii vocali, care le permit utilizatorilor să interacţioneze cu platforme online rostind diferite comenzi, vor câştiga importanţă în acest an, consideră Mădălina Stănescu, fondatoare a  agenţiei de marketing Optimized, specializată în campanii pe platforme precum Google, Facebook, Instagram, YouTube şi Bing Ads.

„În 2021 şi în următorii ani accentul se va pune pe optimizarea conţinutului platformelor online pentru a putea fi accesibil şi asistenţilor digitali. În sfera PPC, Performance Marketing, accentul va fi pus pe cuvintele cheie relevante şi mai nişate, pentru ca utilizatorul să găsească mai repede şi simplu ceea ce caută. În acest context, cuvintele cheie în asistenţii digitali au în plus o locaţie, distanţa sau un termen personalizat. De exemplu: benzinărie pe ruta mea, dentist bun în zona mea (cu top rated în rezultate)”, potrivit Mădălinei Stănescu.

„Pe măsură ce utilizatorii folosesc tot mai mult telefonul pentru căutări, informare şi cumpărături, îşi doresc şi o cale rapidă de a căuta fără să tasteze. Mai bine de jumătate dintre utilizatori folosesc căutarea vocală pentru a găsi informaţii despre servicii şi produse. Tendinţa de creştere a Voice Search se datorează parţial progreselor uriaşe care au fost făcute în înţelegerea vorbirii umane cu algoritmi de învăţare automată. Tehnologia a avansat acum până în punctul în care algoritmii Google pot înţelege vorbirea umană cu o precizie de 95%. Acesta este acelaşi nivel ca a unui om.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO