Business Hi-Tech

Magazinul online Boemurban.ro ţinteşte o creştere a vânzărilor la peste 3 mil. lei în 2019, plus 50%

Magdalena Cojanu, Boemurban.ro: În 2018 coşul mediu a avut o valoare de aproximativ 200 lei, şi a cuprins în medie 2-3 produse.

Magdalena Cojanu, Boemurban.ro: În 2018 coşul mediu a avut o valoare de aproximativ 200 lei, şi a cuprins în medie 2-3 produse.

Autor: Ioana Nita

26.03.2019, 00:05 808

Produsele vândute pe Boemurban.ro sub marca proprie - Maya Shop - sunt realizate într-o fabrică din Nepal.

Magazinul online Boemurban.ro, specializat în comercializarea de articole vestimentare, accesorii şi bijuterii în stilul boho-chic, precum şi obiecte decorative de inspiraţie asiatică, are în plan să-şi majoreze veniturile cu 50% anul acesta, urmând să ajungă astfel la afaceri totale de peste 3 milioane lei.

Magazinul online este admi­nistrat de compania SC Orient Maya SRL, prin care sunt gestionate şi cele două maga­zinele fizice ale retaile­rului (unul în Bucureşti şi altul, sezonier, în Vama Veche).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO