Business Hi-Tech

Magazinul online BottegaVerde.ro mizează pe o creştere a vânzărilor de peste 40% în 2019

Alexandru Diaconu, fondator BottegaVerde.ro: Piaţa de cosmetice în general se ridică deja la aproape 2 miliarde de euro anul acesta, iar nişa de cosmetice naturale este în creştere în România, cu siguranţă.

Alexandru Diaconu, fondator BottegaVerde.ro: Piaţa de cosmetice în general se ridică deja la aproape 2 miliarde de euro anul acesta, iar nişa de cosmetice naturale este în creştere în România, cu siguranţă.

Autor: Ioana Nita

29.07.2019, 00:06 649

♦ Anul trecut, magazinul online a avut afaceri de circa 900.000 euro, plus 20% faţă de 2017.

Magazinul online BottegaVerde.ro, specializat pe comercializarea locală a brandului italian de cosmetice naturale cu acelaşi nume, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere a vânzărilor de peste 40%, urmând să ajungă astfel la o cifră de afaceri de circa 1,3 mil. euro. În primele şase luni ale acestui an, magazinul online a înregistrat deja o creştere a vânzărilor de 22% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018.

„Pentru 2019 ne aşteptăm la 1,3 milioane euro. Pentru noi e foarte important ultimul trimestru - Black Friday şi perioada sărbătorilor, care este un interval de vânzări semnificative pentru că produsele sunt bine poziţionate din punct de vedere al preţurilor şi sunt cadouri perfecte. Tot în perioada aceasta ne concentrăm şi pe «corporate benefits» şi «corporate gifts»“, a declarat pentru ZF Alexandru Diaconu, antrepre­norul local care a adus oficial în România brandul Bottega Verde în urmă cu aproape patru ani. Înainte, produsele brandului Bottega Verde - recunoscut ca brandul numărul unu în Italia pentru producţia şi comercializarea de cosmetice naturale, se găseau pe piaţa locală în anumite farmacii, însă nu oficial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO