Business Hi-Tech

Magazinul online de fashion Answear.ro a avut vânzări de peste 3,6 mil. euro în 2016

Magazinul online de fashion Answear.ro a avut vânzări...

Autor: Ioana Nita

28.03.2017, 00:00 601
Answear, magazin online de fashion de origine poloneză, a înregistrat în 2016 – primul an de prezenţă pe piaţa locală - o cifră de afaceri de 3,6 milioane de euro, pentru anul curent ţinta fiind de a depăşi 9,3 milioane de euro. „Anul trecut, ne-am îndeplinit obiectivele propuse la final de an 2015 şi am depăşit pragul de 3,6 milioane de euro cifră de afaceri pentru 2016. Am avut una dintre cele mai rapide creşteri din grup, fiind un an de dezvoltare şi de consolidare pentru brandul Answear.ro în România. Pentru anul 2017 ne aşteptăm la o creştere de 160% a cifrei de afaceri“, a declarat Raluca Radu, country manager al Answear.ro. Brandul Answear a intrat pe piaţa locală la finalul lui 2014, acesta fiind prezent şi în alte ţări din regiune, precum Cehia, Ungaria, Ucraina şi Slovacia. Anul trecut magazinul online Answear.ro a înregistrat în total peste 50.000 de comenzi, valoarea medie a coşului de cumpărături fiind de 360 de lei. „În 2016, am avut peste 50.000 de comenzi, cu mai mult de 96.000 de produse livrate în toată ţara“, a punctat Raluca Radu. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO