Magazinul online Mamaboutique.ro, specializat în comercializarea de articole vestimentare pentru perioada de sarcină şi postsarcină şi produse pentru bebeluşi, a reuşit să îşi crească anul trecut vânzările cu 40%, cu toate că 2020 a fost marcat de incertitudine şi de criza provocată de declanşarea pandemiei de COVID-19.
Astfel, cifra de afaceri a Wow Mom SRL, compania care administează magazinul online Mamaboutique.ro, a ajuns la peste 800.000 lei în 2020, iar premisele de creştere pentru 2021 sunt la fel de bune. „Anul 2021 a început aşa cum am terminat 2020, cu o creştere de aproximativ 40%. Anul care va rămâne în memoria noastră cu siguranţă ne-a provocat să ne adaptăm pe cât posibil la cererea modificată de împrejurări, ceea ce nu s-a mai întâmplat până acum“, a declarat pentru ZF Claudia Ştirbei, fondatoarea Mamaboutique.ro. Înfiinţat în 2009, magazinul online are în prezent în portofoliu aproximativ 1.200 de produse, din care 15 au fost adăugate anul trecut.