Business Hi-Tech

Magazinul online Mamaboutique.ro: Am început anul cu o creştere de 40%, la fel cum am încheiat 2020. În luna ianuarie a acestui an vânzările online au crescut cu peste 50% faţă de acceaşi lună din 2020

Claudia Ştirbei, fondatoarea Mamaboutique.ro

Claudia Ştirbei, fondatoarea Mamaboutique.ro

Autor: Ioana Nita

16.03.2021, 16:15 127

Magazinul online Mamaboutique.ro, specializat în comercializarea de articole vestimentare pentru perioada de sarcină şi postsarcină şi produse pentru bebeluşi, a reuşit să îşi crească anul trecut vânzările cu 40%, cu toate că 2020 a fost marcat de incertitudine şi de criza provocată de declanşarea pandemiei de COVID-19.

Astfel, cifra de afaceri a Wow Mom SRL, compania care administează maga­zinul online Mamaboutique.ro, a ajuns la peste 800.000 lei în 2020, iar premisele de creştere pentru 2021 sunt la fel de bune. „Anul 2021 a început aşa cum am terminat 2020, cu o creştere de aproximativ 40%. Anul care va rămâne în memoria noastră cu siguranţă ne-a provocat să ne adaptăm pe cât posibil la cererea modificată de împrejurări, ceea ce nu s-a mai întâmplat până acum“, a declarat pentru ZF Claudia Ştirbei, fondatoarea Mamaboutique.ro. Înfiinţat în 2009, magazinul online are în pre­zent în portofoliu aproximativ 1.200 de produse, din care 15 au fost adăugate anul trecut.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO