Business Hi-Tech

Magazinul online Republica BIO a avut vânzări cu aproape 80% mai mari în weekend-ul de Black Friday de anul acesta

Magazinul online Republica BIO a avut vânzări cu...

Autor: Ioana Nita

19.11.2021, 08:00 142

Magazinul online Republica BIO, specializat în comercializarea de produse bio şi naturale, a înregistrat vânzări cu 79% mai mari în cele 3 zile dedicate anul acesta evenimentului de shopping Black Friday – 12-14 noiembrie, comparativ cu weekend-ul de Black Friday din 2020. Strict în ziua de 12 noiembrie, vânzările au fost chiar aproape duble – plus 93% faţă de ediţia de anul trecut, iar numărul de comenzi plasata a fost cu 57% mai mare comparativ cu 2020. Printre cele mai vândute produse s-au numărat suplimentele alimentare, mierea de manuka, produsele apicole româneşti, cosmeticele şi produsele de îngrijire pentru casă.

“Cererea rămâne foarte ridicată pe majoritatea categoriilor de produse din magazin. Tocmai de aceea, prioritatea noastră constantă a fost creşterea portofoliului de produse şi lansarea de categorii noi, în dorinţa de a acoperi o paletă cât mai largă de nevoi pentru cât mai mulţi dintre clienţi: de la noile mămici, până la practicanţi de sport, vegani şi persoane atente la impactul asupra mediului înconjurător", a precizat Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO.

În ediţia de Black Friday din acest an numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 13%, în timp ce rata de conversie cu 43%, iar valoarea medie a coşului cu 23%. Majoritatea comenzilor au fost plasate de pe dispozitive mobile, iar plata cu cardul a rămas metoda preferată de clienţi, 55% dintre comenzi fiind achitate cu cardul online.

Spre deosebire de anul 2020, care a adus importante segmente de clienţi noi în categoria de produse BIO, în 2021 se remarcă o creştere a frecvenţei de consum şi diversificare a coşului de cumpărături.

Categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri de Black Friday în 2021 au fost suplimentele alimentare (174%), produsele apicole româneşti (145%), mierea de manuka (94%) şi alimentele (92%). De asemenea, categoria de superalimente a crescut cu 55%, în timp ce produsele cosmetice şi de îngrijire a casei au avut creşteri similare cu cele de anul trecut, respectiv 74% pentru cosmetice şi 46% pentru produsele de îngrijire a casei.

Pentru finalul anului 2021 Republica BIO pregăteşte lansarea unei game noi de produse marcă proprie prin care să acopere noi ocazii de consum ale clienţilor ce sunt interesaţi de produse sănătoase.

Anul trecut, Republica BIO a înregistrat o cifră de afaceri netă de 6,4 mil. lei, în creştere cu aproape 250% faţă de 2019, iar pentru 2021 ţinta companiei este de a-şi majora veniturile cu minim 50%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO