Business Hi-Tech

Magazinul online Republica BIO: De Black Friday am înregistrat vânzări cu 150% mai mari faţă de ediţia din 2019

Magazinul online Republica BIO: De Black Friday am...

Autor: Ioana Nita

30.11.2020, 07:00 139

Magazinul online Republica BIO, specializat în comercializarea de produse bio şi naturale, a înregistrat vânzări cu 150% mai mari anul acesta în cadrul evenimentului de shopping Black Friday, faţă de ediţia de anul trecut, numărul de comenzi crescând cu 127%. Campania de reduceri s-a desfăşurat timp de o săptămână (9-15 noiembrie), iar printre cele mai vândute produse s-au numărat cele din categoriile alimentară, suplimente alimentare, îngrijire aromatică, superalimente şi produsele apicole româneşti.

“Am anticipat creşterea de anul acesta, alimentată de reorientarea multor persoane către shoppingul online şi de preocuparea românilor pentru produse sănătoase, astfel că ne-am pregătit temeinic din timp. În luna octombrie am făcut tranziţia către un depozit mult mai mare pentru a creşte capacitatea de procesare a comenzilor, o schimbare planificată încă de la sfârşitul anului trecut, am făcut stocuri suficiente în special la produse alimentare, suplimente şi superalimente şi am suplimentat resursele umane” a declarat Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO.

În perioada 9-15 noiembrie 2020, numărul vizitatorilor de pe site-ul republicabio.ro a crescut cu 80% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, traficul venind preponderent din oraşele mari precum Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi. Peste 50% dintre comenzi au fost achitate prin plată electronică, fie cu cardul, fie prin transfer bancar.

Printre categoriile cu cele mai mari creşteri se numără produsele alimentare cu 187%, suplimentele alimentare cu 273% şi îngrijire aromatică cu 646%. Şi categoria de superalimente a crescut cu 120%, în timp ce produsele apicole româneşti au înregistrat o creştere de 91%.

“A fost un an intens, plin de provocări, în care am reuşit să scalăm magazinul online pentru a face faţă numărului mare de clienţi, dar şi să lansăm produsele planificate pentru 2020. Mă refer în special la mult aşteptata gamă de cereale de mic-dejun BIO pentru copii. Preocuparea părinţilor ca alimentaţia copiilor să fie din ce în ce mai sănătoasă este la cote maxime, de aceea am decis să intrăm într-o categorie nouă cu o alternativă curată şi sănătoasă pentru micul dejun al micuţilor noştri”, a menţionat Ciprian Stancu.

În prezent, magazinul Republica BIO comercializează peste 3.000 de produse de la circa 125 de branduri, din care 30 sunt branduri introduse în portofoliu anul acesta. Totodată, 42 de produse sunt marca proprie Republica BIO.

Fondatorul Republica BIO se aşteaptă să încheie anul acesta cu afaceri cel puţin duble faţă de anul trecut, când veniturile s-au situat la 3 milioane lei. Iar pentru anul viitor, compania românească şi-a propus diversificarea accelerată a portofoliului de produse proprii şi încheierea a cel puţin un parteneriat strategic cu o reţea internaţională de retail fizic, pentru a face disponibile pe rafturile supermarketurilor şi hipermarketurilor produsele certificate marca Republica BIO. În paralel, Republica BIO va continua să investească în tehnologie, în integrarea inteligenţei artificiale în platformă şi implementarea roboticii în procesul de fulfillment.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO