Business Hi-Tech

Magazinul online WatchShop.ro a încheiat anul 2018 cu afaceri de 6,5 mil. lei şi estimează o creştere de 20% a cifrei de afaceri pentru 2019

Magazinul online WatchShop.ro a încheiat anul 2018 cu...

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.04.2019, 17:27 253

WatchShop.ro, magazinul online specializat în comercializarea de ceasuri originale, a înregistrat în 2018 afaceri de 6,5 milioane de lei, iar pentru anul în curs reprezentanţii estimează o creştere de 20% a cifrei de afaceri, bazată pe dezvoltarea reţelei de distribuţie mai ales în magazinele fizice, a spus Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Magazinul online a luat naştere în 2009, iar până în prezent a vândut peste 170.000 de ceasuri originale şi a onorat peste 140.000 de comenzi.

În prezent, reprezentanţii companiei investesc în îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor prin simplificarea navigării pe site şi prin simplificarea procesului de achiziţie.

„Alături de o nouă identitate vizuală, alt logo, alt slogan, alte culori ale site-ului, le putem oferi acum pasionaţilor de ceasuri o experienţă de cumpărare îmbunătăţită, site-ul fiind şi mai uşor de folosit de clienţi. Am schimbat paginile de produs şi meniul pentru a avea informaţii mai clare şi mai uşor de înţeles. Vom continua anul acesta şirul de investiţii, îmbunătăţind coşul de cumpărături şi paginile de categorie. Coşul de cumpărături va fi mult mai «user friendly», atât din punctul de vedere al utilizării, cât şi al aspectului, uşurând procesul de comandă şi finalizarea acesteia într-un timp cât mai scurt”, a explicat Dragoş Diaconu.

De altfel, WatchShop.ro este retailer autorizat Tissot şi anunţă listarea pe site-ul propriu a noii game de ceasuri Tissot, care cuprinde 30 de modele, inclusiv ceasuri pereche şi ediţii limitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO