Business Hi-Tech

Magazinul virtual Huawei AppGallery îşi extinde portofoliul de aplicaţii. Huawei: „Aplicaţia de fitness Fitify este prima aplicaţie terţă dezvoltată în afara Chinei, care poate fi accesată pe ceasurile şi brăţările noastre inteligente”

Magazinul virtual Huawei AppGallery îşi extinde...

Autor: Alexandra Cepăreanu

25.02.2021, 15:20 2965

Gigantul chinez Huawei extinde portofoliul de aplicaţii din cadrul magazinului virtual propriu - Huawei AppGallery, prin listarea primei aplicaţii dezvoltate în afara Chinei.

„Aplicaţia de fitness Fitify este prima aplicaţie terţă europeană, care poate fi accesată pe ceasurile şi brăţările noastre inteligente”, au transmis reprezentanţii Huawei.

De asemenea, dacă anterior dispozitivile inteligente ale Huawei erau prevăzute cu aplicaţii interne preinstalate, odată cu lansarea Huawei Watch GT2 Pro, compania îşi arată deschiderea către furnizorii interesaţi de dezvoltarea de aplicaţii terţe.

„Huawei este lider pe piaţa de dispozitive purtable din China, în timp ce, în România, cota de piaţă pe această categorie este într-o continuă creştere. În trimestrul al treilea din 2020, Huawei a livrat 10,7 milioane de dispozitive purtabile la nivel global, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 88,1%, până la o cotă de piaţă de 19,5%”, a spus Whiskey Wangwei, Country Manager Huawei Consumer Business Group România.

El a adăugat că prin partneriatul cu Fitify, prima aplicaţie dezvoltată în Europa şi integrată în magazinul virtual al gigantului chinez, „vrem să încurajăm toţi dezvoltatorii care livrează un conţinut de calitate să se alăture ecosistemului HUAWEI AppGallery şi ecosistemului dispozitivelor purtabile, din ce în ce mai populare pe plan local.”

De asemenea, Huawei a pus la dispoziţia aplicaţiei de fitness Fitify o bază nouă de utilizatori internaţionali, alături de posibilitatea de a valorifica potenţialul dispozitivelor purtabile realizate de companie.

„Lansarea Fitify pe Huawei AppGallery a fost unul dintre obiectivele noastre de business. Vedem o oportunitate de a ajunge la un număr tot mai mare de utilizatori Huawei şi ne dorim să continuăm această colaborare şi în cadrul unor proiecte viitoare”, a spus Martin Mazanec, CEO Fitify.

Aplicaţia Fitify combină cunoştinţele despre fizioterapie şi ştiinţe sportive cu inteligenţa artificială şi elemente de programare pentru a oferi o experienţă de antrenament personalizată pe dispozitivele mobile şi purtabile.

„Cu o bază de date de peste 900 de exerciţii şi 200 de milioane de antrenamente efectuate, aplicaţia facilitează antrenamentul a peste 10 milioane de utilizatori din peste 170 de ţări, aplicaţia fiind disponibilă în 18 limbi.  Fitify îmbină experienţa utilizatorilor din timpul exerciţiilor cu algoritmul de antrenament bazat pe inteligenţa artificială pentru a optimiza rezultatele de fitness.”

În prezent, magazinul virtual Huawei AppGallery conţine peste 2.000 de aplicaţii româneşti şi zeci de mii de aplicaţii internaţionale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO