♦ Când transformi o afacere trebuie să răspunzi la întrebări-cheie. Care e costul de a nu face această transformare? Care e costul de a o face greşit?
Digitalizarea unui business porneşte din înţelegerea contextului în care se află fiecare companie care alege să treacă printr-o astfel de transformare, iar alegerea tehnologiilor potrivite pentru momentul la care se află este esenţială pentru ca această mişcare să aducă avantaje, a spus Maja Mikic, executive director for digital transformation, BRD, prezentă în cadrul conferinţei Regulated Markets Modernization, organizată de GFT Poland. Monika Kania, chief revenue officer (CRO), GFT Poland, a punctat că industria bancară este una dintre cele mai mari beneficiare ale avansului tehnologic. „Se estimează că bankingul digital din România va creşte cu 8,3% până în 2029 şi va atinge un volum de piaţă de 2,8 miliarde de dolari până în acelaşi an. Aproximativ 45% dintre clienţii bancari români utilizează servicii digitale“, a explicat Monika Kania.