♦ Echipa tehnică din România, formată din 100 de specialişti, dezvoltă funcţionalităţi esenţiale pentru aplicaţiile Bolt la nivel global, precum serviciile de cartografiere, geolocaţie şi sistemele de verificare a identităţii, folosite în peste 50 de ţări ♦ Pe lângă componenta de inginerie, hub-ul de la Bucureşti asigură şi servicii operaţionale, de suport, vânzări şi marketing pentru toate liniile de business locale – ride-hailing, livrare de mâncare şi trotinete.
Hub-ul de servicii al gigantului estonian Bolt de pe plan local, operat de firma Bolt Services RO, a devenit al treilea birou ca mărime la nivel de grup, având în total aproape 300 de angajaţi, dintre care 100 de specialişti lucrează pe zona de tehnologie, dezvoltând soluţii pentru monitorizarea traficului în timp real pentru produsele digitale Bolt – aplicaţia de ride-hailing şi aplicaţia pentru comenzi de mâncare (Bolt Food), precum şi sisteme de verificare a identităţii utilizate în aplicaţiile sale. Compania mai are hub-uri tech şi în oraşul mamă - Tallinn, dar şi în Berlin şi Varşovia.
„De-a lungul anilor, hub-ul de la Bucureşti a tot crescut şi a devenit al treilea cel mai mare birou al Bolt la nivel global, astăzi reunind sub acelaşi acoperiş echipe de business şi tehnologie. Pe partea de business, biroul de la noi din ţară are în componenţă echipele dedicate serviciilor locale Bolt, de la ride-hailing, la livrare de mâncare şi până la închirierea de trotinete, precum şi operaţiunile locale de marketing. Pe partea de tehnologie, echipele de ingineri de la noi se află în spatele unora dintre cele mai inovatoare soluţii din aplicaţie, de dezvoltarea propriilor tehnologii Bolt de cartografiere şi monitorizare a traficului în timp real, până la dezvoltarea sistemelor de verificare a identităţii şi a aplicaţiilor utilizate zilnic de curieri, restaurante şi clienţi”, a declarat într-un interviu pentru ZF Maria Niculescu-Aron, director general al Bolt România. Ea a preluat conducerea diviziei de transport la cerere din cadrul Bolt în luna martie a acestui an, venind cu o experienţă de peste 12 ani în care a ocupat diferite roluri în străinătate, atât în zona de start-up-uri, cât şi corporate, cu focus pe digitalizare.