Platforma globală de mobilitate partajată Bolt a atins un venit anual de 2 miliarde de euro, a spus Markus Villig, fondatorul şi CEO-ul Bolt, într-un comunicat. El a adăugat că un factor cheie care a contribuit la creşterea şi dezvoltarea platformei Bolt a fost talentul angajat, făcând referire la specialiştii din Europa.
„Nu sunt de acord că nu se poate face marketing sau IT de clasă mondială în Europa. Din experienţa noastră, ceea ce a funcţionat semnificativ mai bine [decât angajarea unor talente din SUA] a fost să luăm specialişti din Europa, care sunt foarte talentaţi şi muncitori, dar care nu au avut niciodată ocazia să concureze pe scena mondială. Aceştia sunt oamenii care au construit cu adevărat compania şi au crescut odată cu ea – este o mentalitate complet diferită faţă de angajarea specialiştilor din Silicon Valley, care se pot muta pe un alt proiect doi ani mai târziu”, a spus Markus Villig.
În prezent, Bolt operează pe cinci verticale la nivel internaţional, printre care se numără serviciile de transport la cerere, închirierea de trotinete şi biciclete electrice, livrarea de alimente şi produse alimentare şi car-sharing. Compania are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de ţări şi peste 600 de oraşe din Europa şi Africa.
În România, Bolt este prezent cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare şi nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este activ în peste 25 de orașe din România, extinzându-şi continuu oferta de servicii şi acoperirea naţională.