Business Hi-Tech

Matt Brittin, preşedinte al Google EMEA, le spune start-up-urilor: Gândiţi global de la început şi digitalizaţi businessul

Matt Brittin: „Dacă eşti din România şi vrei să vinzi în Japonia spre exemplu, ai nevoie de o reclamă pentru a arăta site-ul businessului tău în căutările din Japonia pentru acea categorie. În plus, plăteşti doar dacă utilizatorii au dat clic pe reclama afişată“.

Matt Brittin: „Dacă eşti din România şi vrei să vinzi în Japonia spre exemplu, ai nevoie de o reclamă pentru a arăta site-ul businessului tău în căutările din Japonia pentru acea categorie. În plus, plăteşti doar dacă utilizatorii au dat clic pe reclama afişată“.

Autor: Ioana Nita

14.01.2019, 00:05 75

„Barierele de a vinde în străinătate sunt zero - de la capitaluri de miliarde sau sute de milioane de dolari la aproape niciunul acum, dacă foloseşti instrumentele digitale gratuite.“

Start-up-urile din ziua de azi trebuie să pornească la drum gândind businessul la scară globală şi într-o manieră digitală, în condiţiile în care în prezent peste jumătăte din populaţia globului este conectată la internet, mediul online oferind posibilitatea de a pătrunde pe pieţele străine mult mai uşor, potrivit lui Matt Brittin, pre­şedinte în cadrul Google pe divizia de business şi operaţiuni pentru re­giunea EMEA (Eu­ropa, Orientul Mijlociu şi Africa).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO