Business Hi-Tech

Maud Bailly, chief digital officer, Accor: În 2020 lansăm şi în hotelurile din România un chatbot

Maud Bailly, chief digital officer, Accor

Maud Bailly, chief digital officer, Accor

Autor: Alex Ciutacu

11.06.2019, 09:48 318

Grupul francez operează în România 11 hoteluri sub brandurile Pullman, Novotel, Mercure, ibis şi ibis Styles şi vrea să îşi extindă portofoliul cu încă 10 unităţi până în 2022.

Grupul francez Accor, cel mai mare operator de hoteluri din lume, vrea să implementeze un plan de digitalizare denumit „impact“ şi în unităţile pe care le operează în România, care ar putea veni cu noi instrumente digitale pentru clienţi, precum chatbot-ul Phil Welcome, cât şi cu un nou program de loializare pentru oaspeţi, a explicat într-un interviu pentru ZF Maud Bailly, director pentru digitalizare în cadrul Accor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO