Business Hi-Tech

McDonald’s: Facebook şi Instagram au dus la creşterea numărului de aplicaţii pentru joburile scoase la concurs

Daniel Boaje, directorul general al Premier Restaurants România, compania care operează franciza McDonald’s pe piaţa locală.

Daniel Boaje, directorul general al Premier Restaurants România, compania care operează franciza McDonald’s pe piaţa locală.

Autor: Bianca Dorobanţu

10.02.2017, 00:04 186

McDonald’s, cel mai important jucător de pe piaţa restaurantelor fast-food, a an­gajat anul trecut 1.000 de persoane, un rol sem­­nificativ în acest rezultat având o cam­pa­nie desfăşurată atât în social media, cât şi pe TV sau outdoor, denumită Emplo­yer Branding.

Canalele Facebook şi Instagram au dus la creşterea numărului de apli­­ca­ţii pentru pos­­turile disponible la McDonald’s, a spus Da­niel Boaje, direc­torul general al Pre­mier Restau­rants România, compa­nia ca­re ope­rează franciza McDonald’s pe piaţa locală.

„Campania a început în noiembrie 2016 şi continuă în 2017 ca parte a unui de­mers continuu. Anul acesta, comu­ni­ca­rea bran­dului de angajator este o pri­ori­­tate pentru noi, iar scopul nostru prin­ci­pal, mai mult decât a măsura campania prin­tr-un număr de angajări, este de a ne face co­le­gii să se simtă mândri“, a spus Boaje.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO