Business Hi-Tech

Media Galaxy aunţă începerea campaniei de Black Friday, care va dura o lună

Media Galaxy aunţă începerea campaniei de Black...

Autor: Ştefan Stan

19.10.2016, 16:45 10184

Media Galaxy, anunţă începerea campaniei Black Friday de joi, 20 octombrie. Astfel, anul acesta, retailerul îşi propune să îşi depăşească deruleze campania de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie, potrivit unui anunţ al companiei.

"Campania de anul trecut a fost foarte bine primită de clienţii noştri, cărora am putut să le oferim reduceri semnificate. Am scos din ecuaţie aşteptatul dinainte de Black Friday, trezitul cu noaptea în cap, statul la coadă şi bătaia pe produse sau lipsa stocurilor. Considerăm că Black Friday este o oportunitate excelentă prin care să le propunem clienţilor mai mult decât preţuri foarte bune la mii de articole”, a spus Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.

”Avem stocuri şi ne-am pregătit temeinic pentru a ne asigura că toate comenzile sunt onorate în cel mai scurt timp şi că oamenii nu vor fi nevoiţi să se înghesuie în magazine pentru a cumpăra produsele dorite. Pe primul plan pentru noi este satisfacţia cumpărătorului.”Pregătirea campaniei de Black Friday a început cu şase luni în urmă şi a însemnat investiţii în optimizarea website-ului în ceea ce priveşte infrastructura hardware şi optimizarea timpului de încărcare a paginilor, optimizarea proceselor de achiziţie şi livrare la domicliu şi asigurarea unui stoc de minim 500 de produse pe toate reperele importante, potrivit companiei.

Pentru a asigura cumpărătorilor noi reduceri săptămânale, campania este împărţită în mai multe runde de promoţii, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă şi vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.

Media Galaxy anticipează că volumul vânzărilor anul acesta va depăşi recordul de anul trecut, când lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline. În ceea ce priveşte segmentele de produse, cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoriile Entertainment, Brown Goods, Electronice şi Electrocasnice Mici. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO