Business Hi-Tech

METRO.digital, compania de tehnologie care creează produse software pentru grupul METRO, a relocat birourile din Bucureşti în care lucrează peste 250 de specialişti. „Vizitele la birou trebuie rezervate printr-o aplicaţie web şi mobilă”

METRO.digital, compania de tehnologie care creează...

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.08.2021, 18:14 309

Compania de tehnologie METRO.digital, parte a grupului german METRO, unul din principalii jucători de pe piaţa de comerţ angros, şi-a relocat recent sediul din Bucureşti în Floreasca Park pentru a răspunde noilor nevoi ale echipei generate de contextul pandemic, şi a anunţat că angajaţii se pot întoarce la birou, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Procesul de mutare din fostul sediu de la Construdava Business Center, din şoşeaua Pipera-Tunari, în Floreasca Park, lângă Promenada Mall a început la mijlocul anului trecut.

„Ne-am concentrat pe a găsi un spaţiu care să răspundă noii normalităţi cu multă flexibilitate, facilităţi moderne şi să fie accesibil. Am răspuns în acest fel nevoilor exprimate de colegii noştri. Le propunem un birou ergonomic, luminos, plin de culoare şi inspirând la dinamism, pregătit să îi ajute să îşi reechilibreze nevoia de socializare în echipele în care lucrează”, a spus Adrian Postelnicu.

În cadrul METRO.digital, înfiinţat la finalul anului trecut pe structura fostelor divizii tech METRO SYSTEMS România, lucrează aproximativ 350 de specialişti, din care 50 în birourile din Cluj, 30 în Braşov şi restul în Bucureşti.

„În Braşov şi în Cluj avem birouri ceva mai mici. Marea majoritate a angajaţilor sunt în Bucureşti şi avem planuri să creştem. Întotdeauna avem nevoie de colegi. Avem în continuare de recrutat peste 30 de poziţii în acest moment şi urmează să creştem numărul”, a adăugat Adrian Postelnicu, în cadrul unei emisiuni ZF.

Noul spaţiu de birouri din Bucureşti este alocat activităţilor, nu indivizilor, spun reprezentanţii companiei, şi nu deţine birouri permanente, unităţile de lucru putând fi organizate într-un mod flexibil în funcţie de necesităţile angajaţilor.

De asemenea, pe parcursul pandemiei, vizitele la birou trebuie rezervate printr-o aplicaţie web  şi mobilă, iar vizitele neaşteptate trebuie anunţate înainte de sosirea angajatului la sediu.

„Persoanele cu nevoi medicale speciale au prioritate în utilizarea mobilierului special (scaune ergonomice, birouri a căror înălţime se modifică). Toate zonele din companie sunt  echipate cu o infrastructură care să permită îndeplinirea oricărei activităţi zilnice”, au mai transmis reprezentanţii METRO.digital.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO