Business Hi-Tech

•METRO lansează o platformă de soluţii digitale pentru firmele din HORECA. ”Contextul actual face ca majoritatea clienţilor să caute produse HoReCa în mediul online”

•METRO lansează o platformă de soluţii digitale pentru firmele din HORECA. ”Contextul actual face ca majoritatea clienţilor să caute produse HoReCa în mediul online”

Autor: Roxana Rosu

15.01.2021, 10:53 184

Retailerul german Metro lansează în România platforma DISH în România, care oferă soluţii digitale pentru antreprenorii din industria ospitalităţii, scopul ei fiind de a asigura vizibilitatea online şi a creşte eficienţa afacerilor.

Platforma este folosită deja de peste 200.000 de restaurante din 16 ţări.

„Susţinem afacerile HoReCa şi nevoia lor de transformare digitală şi venim astfel în întâmpinarea nevoilor lor cu un produs revolutionar în piaţă, atât din perspectiva multitudinii de beneficii pentru client, cât şi din cea a preţului imbatabil pentru calitatea tehnologiilor incorporate în produsul DISH. Anul trecut a fost extrem de dificil pentru antreprenorii din acest domeniu şi i-a pus în faţa multor provocări. Folosirea acestor soluţii digitale asigură vizibilitate şi relevanţă în mediul online pentru afacerile HoReCa, deoarece contextul actual face ca majoritatea clienţilor lor să caute produse HoReCa în mediul online”, declară Adrian Ariciu, CEO METRO Cash&Carry România.

Începând cu 15 ianuarie, prin intermediul DISH sunt disponibile două pachete ce grupează diferite soluţii digitale: Starter şi Professional.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO