Business Hi-Tech

Mihai Nadăş, managing director METRO.digital: Ne aşteptăm să depăşim pragul de 400 de salariaţi, urmărind ca peste 60 de colegi noi să ni se alăture anul acesta. „Recrutarea online ajută la atragerea candidaţilor şi în alte oraşe decât cele în care sunt rolurile disponibile“

Mihai Nadăş, managing director Metro.digital: Candidaţii caută din ce în ce mai multe zone de inovaţie, care să reprezinte o provocare în activitatea lor, pentru că la rândul lor, aceştia s-au reinventat, au parcurs cursuri de specializare.

Mihai Nadăş, managing director Metro.digital: Candidaţii caută din ce în ce mai multe zone de inovaţie, care să reprezinte o provocare în activitatea lor, pentru că la rândul lor, aceştia s-au reinventat, au parcurs cursuri de specializare.

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.03.2021, 13:00 271

METRO.digital, compania de tehnologie înfiinţată în decembrie anul trecut şi parte a grupului german METRO, unul din principalii jucători de pe piaţa de comerţ angro, are ca obiectiv depăşirea pragului de 400 de angajaţi până la finalul anului în curs.

„În acest moment, METRO.digital înregistrează 377 de angajaţi, dar ne aşteptăm să depăşim 400, urmărind ca peste 60 de viitori colegi să ni se alăture, anul acesta“, a spus Mihai Nadăş, managing director în cadrul METRO.digital, într-un interviu acordat ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO