♦ Daktela România a închis anul 2024 cu afaceri de jumătate de milion de euro ♦ „Am reuşit să generăm o cifră de afaceri de 4 ori mai mare faţă de 2023 şi am crescut baza de clienţi activi de 2,4 ori“.
Daktela România, subsidiara locală a grupului Daktela - furnizor ceh de soluţii şi module customer care omnichannel care permit contactarea clienţilor B2B prin telefon, e-mail, SMS, webchat şi reţele sociale, şi-a început activitatea pe piaţa naţională în ianuarie 2022 şi a înregistrat cea mai rapidă creştere din cadrul grupului în 2024 -, devenind un pilon strategic pentru expansiunea regională în următorii trei-cinci ani.
„Daktela România reprezintă divizia cu cea mai accelerată creştere şi dezvoltare din cadrul grupului Daktela. În prezent, piaţa românească este recunoscută ca fiind una dintre principalele zone de expansiune pentru următorii trei-cinci ani în cadrul strategiei globale de dezvoltare a Daktela“, a spus într-un interviu pentru ZF Mihai Nica, country manager, Daktela România.
El a menţionat că în 2024 Daktela România a înregistrat o creştere de patru ori a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2023. „Am reuşit să generăm o cifră de afaceri de patru ori mai mare faţă de 2023 şi am crescut baza de clienţi activi de 2,4 ori. Anul 2024 a adus o cifră de afaceri de aproape o jumătate de milion de euro. Este o cifră de care suntem mulţumiţi, având în vedere că operaţiunile Daktela în România au fost deschise în ianuarie 2022.“