Business Hi-Tech

Mihai Pătraşcu, evoMAG: Ne-am făcut planul de acţiune pentru 2022 astfel încât să ajungem la afaceri de 40 mil. euro

Mihai Pătraşcu, CEO, evoMAG: 2021 a fost un an bun, de consolidare, iar strategia noastră principală este să investim cât mai mult din profitul realizat, pentru a implementa planul de acţiune al companiei şi susţine creşterea companiei din toate punctele de vedere - logistic, organizatoric, cultural, al cifrei de afaceri, al profesionalismului etc.

Mihai Pătraşcu, CEO, evoMAG: 2021 a fost un an bun, de consolidare, iar strategia noastră principală este să investim cât mai mult din profitul realizat, pentru a implementa planul de acţiune al companiei şi susţine creşterea companiei din toate punctele de vedere - logistic, organizatoric, cultural, al cifrei de afaceri, al profesionalismului etc.

Autor: Ioana Nita

31.01.2022, 13:30 1251

Compania şi-a stabilit un buget de investiţii de peste 200.000 euro pentru 2022, la fel ca şi în anii trecuţi, însă speră să suplimenteze suma cu ajutorul unui investitor.

Retailerul online evoMAG, unul dintre principalii jucători IT&C de pe piaţa de comerţ electronic din România, şi-a setat pentru anul curent ţinta de afaceri la 40 milioane euro, în creştere cu circa 17% faţă de 2021, când cifra de afaceri s-a situat la 34 milioane euro. Anul trecut, businessul evoMAG a fost tot în creştere, însă nu la fel de mare ca în 2020 - 46%, când piaţa de e-commerce a explodat pe fondul declanşării pandemiei.

„Anul 2020, în care am înregistrat un avans de 46% de la an la an, cel mai mare din ultimii ani, a fost unul diferit din toate punctele de vedere, cu o accelerate a comerţului online la nivel general. De la începutul pandemiei, în ultimii doi ani, am avut o medie de creştere de 25% pe an. În schimb, 2021 a fost un an cu multe investiţii şi provocări. Am continuat implementarea planului de acţiune la nivel de companie şi să investim în zonele din business care să ne permită o livrare mai rapidă, colaborări strategice bune, cu Glovo şi easybox, spre exemplu, şi am continuat transformarea organizaţională, pentru o aliniere cât mai bună a companiei la nevoile planului de acţiune iniţial. Am investit în oameni, atât în creşterea numărului de angajaţi, cât şi în trainingul acestora, în fluxurile de lucru, în echipamente şi în soluţii de automatizare, în stocuri, în programare, am reorganizat activitatea de recepţie a mărfurilor şi de procesare a comenzilor etc.”, a declarat pentru ZF, Mihai Pătraşcu, CEO-ul evoMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO