Business Hi-Tech

Mihnea Rădulescu, Enteprise Business Unit Director, Vodafone România: Singurul lucru pe care pandemia ni l-a arătat în sensul dezvoltării ulterioare a economiei este necesitatea digitalizării

Videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie

Mihnea Rădulescu,  Enteprise Business Unit Director,...

Autor: Ramona Cornea

23.06.2021, 10:15 215

Mihnea Rădulescu, Enteprise Business Unit Director în cadrul Vodafone România, afirmă că  singurul lucru pe care pandemia l-a arătat în sensul dezvoltării ulterioare a economiei este necesitatea digitalizării.

”Singurul lucru pe care pandemia ni l-a arătat în sensul dezvoltării ulterioare a economiei este necesitatea digitalizării. Toată lumea vorbeşte despre digitalizare, dar nu ştim la ce ne referim.

Astăzi, tot ce înseamnă telecomunicaţii au devenit business as usual, valoarea percepută în un business este la fel de importantă ca energia electrică, gazul, sunt privite ca utilităţi. Cred că cel mai important lucru care poate face saltul înainte pentru creşterea productivităţii, reducerea costurilor, reducerea calităţii produselor este această digitalizare. Este multe soluţii care se pot implementa. Companiile sunt din ce în ce mai interesate să investească în aceste soluţii”, a declarat  Mihnea Rădulescu în cadrul videoconferinţei ZF Cei mai mari jucători din economie.

Ce a mai declarat Mihnea Rădulescu:

 

·         Cred că trebuie să privim lucrurile din perspective diferite: încă nu suntem siguri că s-a sfârşit criza medicală, încă există. Suntem pe drumul cel bun, există un optimism mai mare, trebuie să vedem pentru o perioadă care este rezultatul acestei crize medicale.

 

·         În acest moment este o exuberanţă a consumului – vedem că este toată lumea pe străzi, toată lumea a început să consume, dar cred că încă nu ar trebui să ne pronunţăm că suntem ”out of the forrest”.

 

·         Traficul, din punct de vedere al serviciilor de telecom a fost extrem de mare – toată lumea a stat acasă în pandemie, o bună parte dintre angajaţi au lucrat de acasă, a fost o presiune mare pe reţele.

 

·         Cred că este un credit pentru toată industria că a reuşit să susţină această perioadă de criză. Trebuie să ne imaginăm cum ar fi fost dacă această criză ar fi fost acum 20 de ani.

 

·         Traficul a scăzut odată cu relaxarea măsurilor, odată ce angajaţii au mai revenit la birouri. În schimb, este mult mai multă presiune pe digitalizare, pe zona de soluţii şi cred că despre acest lucru este discuţia acum.

 

·         Capacităţile pe care le avem în România au dovedit că sunt dimensionate corespunzător. Am mai investit în zona de capacitate. Cea mai mare presiune în lockdown a fost pe întreţinerea reţelelor. Dintr-o dată, foarte mulţi oameni au folosit aceste reţele.

 

·         Una dintre cererile cele mai mari a fost să asigurăm redundanţe pentru anumiţi angajaţi, aveau nevoie să fie permanent online, a trebuit să le asigurăm soluţii pentru a face videocall-uri.

 

·         Preluarea UPC s-a întâmplat la 1 aprilie   2020, a fost un moment interesant pentru că toată fuziunea s-a făcut online. Oamenii au muncit mult mai mult în acea perioadă, s-au cunoscut online.  

 

·         Zona de retail a fost deschisă aproape tot timpul. Noi încercăm să ne întâlnim cât mai mult cu clienţii. Până foarte de curând, cei peste 3.000 de angajaţi au lucrat de acasă, mai puţin cei care lucrează în retail şi cei care au grijă de reţea. Începând cu luna iunie, începem progresiv să venim la birou, dar va fi un sistem hibrid în care vom lucra.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO