Business Hi-Tech

Momondo şi-a dublat veniturile locale anul acesta

Mircea Giurcă, director de marketing online în cadrul momondo: „România este o piaţă importantă pentru momondo, cu o creştere impre­sio­nantă în ultimul an, şi credem că ne va ajuta să atingem obiectivul nostru de 135 milioane de euro cifră de afaceri în 2017“.

Mircea Giurcă, director de marketing online în cadrul momondo: „România este o piaţă importantă pentru momondo, cu o creştere impre­sio­nantă în ultimul an, şi credem că ne va ajuta să atingem obiectivul nostru de 135 milioane de euro cifră de afaceri în 2017“.

Autor: Ioana Nita

21.12.2016, 00:04 242
Grupul Momondo, care operează platforma online cu acelaşi nume pentru căutarea de bilete de avion, hoteluri şi închirieri auto, a înregistrat anul acesta pe plan local venituri cu 115% mai mari faţă de 2015, România fiind una dintre pieţele cu cea mai rapidă creştere pentru grupul danez.

„România este o piaţă importantă pentru momondo, cu o creştere impre­sio­nantă în ultimul an, şi credem că ne va ajuta să atingem obiectivul nostru de 135 milioane de euro cifră de afaceri în 2017. Platforma mo­mondo este localizată pentru 35 de pieţe inter­naţionale. Danemarca, fiind piaţa de origine, şi alte ţări nordice sunt cele mai mari pieţe pentru momondo. România se numără însă printre pieţele cu cea mai rapidă creştere pentru noi, anul acesta având o creştere de 115% faţă de 2015“, a declarat pentru ZF Mircea Giurcă, director de marketing online în cadrul momondo România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO