Business Hi-Tech

Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România: Am activat planul de continuitate a afacerii. Vom extinde cât mai mult posibil capacitatea reţelei pentru a gestiona cererea în creştere

Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România: Am activat...

Autor: Adrian Seceleanu

20.03.2020, 14:13 306

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, care a preluat şi compania de cablu UPC - unul dintre cei mai mari furnizori de servicii fixe, a activat planul de continuitate a afacerii pentru a putea reacţiona rapid la evoluţiile de pe piaţă în contextul epidemiei de Covid-19.

“La Vodafone depunem toate eforturile pentru a-i susţine pe toţi clienţii noştri, fie că sunt companii, autorităţi şi departamente guvernamentale, instituţii medicale, clienţi rezidenţiali, asigurându-le conectivitate de cea mai bună calitate şi serviciile de comunicaţii de care au nevoie mai ales în această perioadă dificilă. Multe companii se bazează pe serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucrează de la distanţă, este esenţial ca serviciile de conectivitate în bandă largă şi cele mobile să îi susţină în tot ceea ce au nevoie să facă. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate şi de comunicaţii care susţin societatea noastră digitală, Vodafone România şi-a activat Planul de continuitate a afacerilor şi a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza şi asigura reacţia rapidă ori de câte ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este să servim cât mai bine societatea românească în timpuri atât de dificile în felul în care Vodafone poate cu adevărat. Sunt foarte mândră de echipa noastră care lucrează neobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clienţii noştri şi pentru sprijinirea societăţii româneşti”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Munca de acasă, adoptată pe scară largă în cadrul companiei - inclusiv callcenter-ul

Începând de săptămâna trecută, Vodafone România a intensificat sistemul de muncă de acasă, adoptând acest model în toate funcţiunile de business în care acest lucru a fost posibil. În prezent, toţi angajaţii noştri din întreaga ţară care îşi desfăşurau activitatea în birouri lucrează de la distanţă, inclusiv toate echipele de relaţii cu clienţii, au precizat reprezentanţii operatorului.

„Angajaţii noştri sunt în centrul tuturor acţiunilor noastre, iar sănătatea şi siguranţa lor sunt. esenţiale. În doar câteva zile am reuşit să mutăm cu succes întreaga activitate de relaţii cu clienţii în afara biroului, în sistem de muncă de acasă, menţinând, în acelaşi timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienţi. A fost o provocare uriaşă şi reuşita nu ar fi fost posibilă fără efortul remarcabil şi munca susţinută a tuturor echipelor noastre, care au depus toate eforturile necesare pentru a trece la noul mod de lucru, continuând să fie acolo pentru clienţii noştri, fără întreruperi. Sunt foarte mândră de echipa noastră şi profit de ocazie pentru a le mulţumi pentru dedicarea lor!  Andreea, care răspunde apelurilor clienţilor la *222, lucrează în siguranţă de la birou şi, deşi este primul serviciu de recunoaştere automată a vorbirii din România, lucrăm intens pentru a-i adapta abilităţile la noile cerinţe ale clienţilor noştri”, a declarat Ioana Mihăilescu, director customer operations în cadrul Vodafone România.

Schimbări ale programului din magazine

“Vodafone România a luat măsuri de protecţie şi de prevenţie pentru angajaţii din magazine. Acestea rămân deschise, cu păstrarea strictă a distanţei sociale şi aplicarea practicilor de sănătate şi siguranţă.  Astfel, am redus deja programul în magazine la 6 ore pe zi. De asemenea, am implementat accesul restricţionat în magazine, câte o persoană pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea cu distanţa de siguranţă care trebuie respectată au fost montaţi în reţeaua de magazine. Echipele noastre de teren – tehnicieni, echipe de mentenanţă şi instalări – în special cele care lucrează direct cu clienţii, au primit echipament de protecţie şi au fost instruite cu privire la acţiunile preventive pe care trebuie să le ia pentru a se proteja pe ei şi pe clienţi.
Vom monitoriza constant situaţia la nivel naţional şi vom acţiona în consecinţă pentru a ne proteja angajaţii, după cum este necesar. Suntem în contact constant şi îndeaproape cu autorităţile naţionale de sănătate pentru a ne asigura că respectăm orice recomandări suplimentare.”

Schimbări în oferte

“Vodafone România a anunţat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienţilor prin facilitarea comunicării cu familia şi prietenii. Astfel, toţi clienţii noştri, abonaţi sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franţa, Italia, Spania, Germania şi Marea Britanie până la 31 martie. De asemenea, Vodafone România a introdus pentru clienţii săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaţionale către reţele mobile şi fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid şi 30 de zile pentru clienţii cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International. Pentru clienţii companii, Vodafone România oferă mai multe opţiuni, în funcţie de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaţionale gratuite în reţele mobile şi fixe către Italia, Spania, Germania, Franţa, Marea Britanie, Austria şi toate ţările din Spaţiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienţii business pot activa o opţiune suplimentară de voce sau date naţionale nelimitate sau 600 de minute internaţionale gratuite în cadrul Spaţiului Economic European, până la 15 aprilie.
Mai multe oferte adaptate vor fi implementate în cel mai scurt timp pentru a-i ajuta în continuare pe toţi consumatorii într-un mod relevant. Totodată, îi încurajăm pe toţi clienţii noştri să utilizeze serviciile online ale Vodafone. Clienţii serviciilor pe bază de abonament îşi pot vizualiza factura la http://factura.vodafone.ro şi îşi pot achita factura în My Vodafone sau direct pe website-ul nostru: https://bit.ly/2xAnMND. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicaţia My Vodafone sau pe website-ul nostru la www.vodafone.ro/reincarcare”, conform companiei.

Putem susţine creşterea traficului în reţea

“Vodafone România este bine poziţionată pentru a susţine o creştere a traficului în reţea, care şi-a dovedit capacităţile de-a lungul anilor, fapt reflectat şi de certificarea P3 pentru Cea mai bună reţea de date mobile din România (Best Mobile Network for Data)
primită în anii trecuţi. Echipa noastră este pregătită să ofere aceeaşi calitate a serviciilor pentru clienţii noştri. Vodafone România va extinde cât mai mult posibil capacitatea reţelei pentru a gestiona cererea în creştere. De asemenea, vom lua toate măsurile pentru a ne asigura că orice posibilă congestie din reţea nu va avea un impact negativ asupra misiunii critice şi a altor comunicaţii esenţiale în această perioadă, cum ar fi accesul telefonic şi digital la sănătate şi educaţie, sau capacitatea oamenilor de a lucra de acasă. În contextul actual în care atât de mulţi oameni lucrează de acasă şi educaţia s-a mutat în mediul online, este important ca toţi clienţii noştri să înţeleagă faptul că utilizarea serviciilor de comunicaţii într-o manieră responsabilă va permite tuturor să beneficieze de servicii de comunicaţii de bună calitate.”

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO