Business Hi-Tech

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone: După un an, 30% dintre clienţi au şi servicii mobile, şi servicii fixe, şi TV de la fostul UPC. Vodafone are în prezent circa 3.800 de angajaţi, dintre care aproximativ 80% lucrează de acasă, faţă de 90% în vârful crizei provocate de pandemie

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone: După un an, 30% dintre clienţi au şi servicii mobile, şi servicii fixe, şi TV de la fostul UPC. Vodafone are în prezent circa 3.800 de angajaţi, dintre care aproximativ 80% lucrează de acasă, faţă de 90% în vârful crizei provocate de pandemie

Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone: Transformarea IT este una dintre zonele cheie în integrarea a două companii. Am ales prioritizarea proiectelor care implică o interacţiune cu clienţii.

Autor: Adrian Seceleanu

17.09.2020, 12:00 297

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a ajuns în prezent, la un an de la finalizarea achiziţiei companiei de cablu UPC, la un procent de 30% de utilizatori, din baza totală de clienţi, care folosesc serviciile mobile şi cele fixe ale fostului jucător din cablu.

„În general vorbind avem un rezultat bun şi un start bun după numai un an - acela de a avea o treime dintre clienţi care să fi achiziţionat atât servicii mobile şi fixe şi de televiziune. Cred că pentru noi acesta este un semn foarte bun al interesului şi de asemenea al notorietăţii pe care o are achiziţia UPC. Desigur că întotdeauna vom dori mai mult şi uneori avem diferite provocări, precum faptul că clienţii vor să ni se alăture dar trebuie să aştepte încheierea contractelor pe care le deţin”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone, în cadrul unei conferinţe de presă organizate online, prin intermediul platformei americane Zoom.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO