Business Hi-Tech

Natalia Lepădatu, cofondatoare a companiei tech DigiSinergy: Mizăm pe dublarea afacerilor şi un salt de la 100 la 150 de clienţi în acest an

Natalia Lepădatu, cofondatoare a DigiSinergy: De la începutul pandemiei vânzările au accelerat, iar în aprilie 2020, a doua lună a pandemiei, am vândut cât în şase luni anterioare.

Natalia Lepădatu, cofondatoare a DigiSinergy: De la începutul pandemiei vânzările au accelerat, iar în aprilie 2020, a doua lună a pandemiei, am vândut cât în şase luni anterioare.

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.05.2022, 00:06 249

♦ „IMM-urile caută soluţii mai simple de facturare şi soluţii de vânzare, în special pentru e-commerce“ ♦ „În zona enterprise se caută soluţii de automatizare şi integrare cu aplicaţiile existente deja în corporaţii.“

DigiSinergy, companie locală de tehnologie, cu afaceri de circa 850.000 de euro (4,2 mil. lei) la finalul anului 2021, are ca obiectiv pentru anul în curs lansarea unor soluţii digitale de tip CRM (soft de gestionare a vânzărilor) şi ERP (soft de gestionare a resurselor interne), dedicate în special companiilor mici şi mijlocii (IMM-uri), şi creşterea portofoliului de clienţi cu încă 50 de jucători activi atât local, cât şi la nivel internaţional.

„Ne aşteptăm la un boom în domeniul digitalizării IMM-urilor în momentul în care vor putea fi accesate fonduri europene pentru a susţine investiţiile în această direcţie. Nevoia există în piaţă, este stringentă, dar lipsa resurselor de capital amână investiţiile în acest domeniu. În prezent ne apropiem de 100 de clienţi şi estimăm că vom aduce în portofoliu încă 40-50 de clienţi anul acesta, dar cu bugete mult mai mari“, a spus pentru ZF Natalia Lepădatu, cofondatoare a DigiSinergy.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO