Business Hi-Tech

Ne-am atins obiectivele asumate la rebranding. Avem 150.000 de clienţi pentru pachetele integrate fix-mobil

După un an de la rebranding, echipa de management a Telekom România este mulţumită de rezultate. În imagine, de la stânga la dreapta: Ovidiu Ghiman, Nikolai Beckers, Mathias Hanel şi Andrei Popovici

După un an de la rebranding, echipa de management a Telekom România este mulţumită de rezultate. În imagine, de la stânga la dreapta: Ovidiu Ghiman, Nikolai Beckers, Mathias Hanel şi Andrei Popovici

Autor: Adrian Seceleanu

11.09.2015, 00:08 954

La nivelul grupului Deutsche Telekom România este pe locul doi, după Germania, după numărul de clienţi ai pachetelor fix-mobil.

Telekom România, grupul format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, şi-a atins principalele obiective asumate în urmă cu un an de zile, odată cu trecerea la brandul gigantului german Deutsche Telekom, unul dintre principalii indicatori care indică evoluţia pozitivă fiind cei 150.000 de clienţi care au optat pentru pachetele care combină serviciile fixe şi mobile ale grupului care au fost lansate în premieră pe piaţa locală odată cu rebrandingul.

Luând în calcul numărul de abonaţi al Telekom rezultă că aproximativ 10-12% din baza de clienţi cu abonamente au ales una dintre ofertele integrate lansate după 12 septembrie 2014. „Suntem a doua ţară din grupul Deutsche Telekom după Germania din punctul de vedere al numărului de clienţi pentru pachetele integrate fix-mobil, este un succes”, a declarat într-o conferinţă de presă germanul Nikolai Beckers, care a devenit în aprilie 2013 CEO al celor doi operatori, poziţie din care a coordonat trecerea Cosmote şi Romtelecom la Telekom, cel mai mare rebranding care a avut loc pe piaţa locală de comunicaţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO