Business Hi-Tech

Netflix poate pierde patru milioane de abonaţi din Statele Unite în 2020

Netflix poate pierde patru milioane de abonaţi din...

Autor: Eduard Ivanovici

15.12.2019, 12:30 787

În ultimele două luni, patru firme de brokeraj de pe Wall Street au redus ratingul platformei de streaming Netflix, argumentele fiind competiţia reprezentată de noile servicii de streaming ce ar putea duce la pierderea a patru milioane de abonaţi premium în Statele Unite anul viitor, potrivit Reuters.

Laura Martin, analist în cadrul firmei de brokeraj Needham and Co, este de părere că refuzul companiei de a permite reclame în interiorul platformei a menţinut preţuri de nivel premium asupra abonamentelor. Martin este de părere că Netflix va trebui să scadă preţul abonamentelor pentru a putea concura cu servicii precum Apple TV+ şi Disney+.

Predicţiile vin la o zi după ce s-au anunţat nominalizările pentru ediţia din ianuarie a Globurilor de Aur, unde Netflix conduce detaşat lista nominalizaţilor, cu 17 la capitolul televiziune şi 17 pentru filme, incluzând aici marii favoriţi „Marriage Story” şi „The Irishman”.

Numărul impresionant de investiţii în conţinutul regional şi internaţional al platformei a dus între timp la micşorarea numerelor înregistrate de serviciile rivale. Netflix avea la sfârşitul celui de-al treilea trimestru al anului curent 60,2 miliane de abonaţi în Statele Unite, aproximativ o treime din abonaţii la nivel global.

Tacticile abordate de Netflix vin cu tot mai multe datorii, mai exact 12,43 de miliarde de dolari la sfârşitul lunii septembrie, stârnind nelinişti printre investitori.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO