Business Hi-Tech

Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte al Nikon: Suntem lideri pe piaţa foto din România şi vrem să ne menţinem poziţia. Producătorul japonez de echipamente foto a înregistrat în 2018 o cotă de piaţă valorică de 58,3% pe segmentul aparatelor foto profesionale - D-SLR

Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte al Nikon:...

Autor: Ioana Nita

03.09.2019, 17:30 245

Compania japoneză Nikon, unul dintre cei mai mari producători de echipamente foto din lume, a vândut anul trecut peste 15.000 de aparate foto în România din toate cate­goriile de produse - compacte, mirror­less şi profesionale (D-SLR - digital single-lens reflex), acestea din urmă fiind majo­ri­tare cu o pondere de circa 66% din livră­rile consolidate. Astfel, Nikon s-a clasat pe primul loc pe piaţa foto din România, atât din punctul de vedere al numărului de unităţi livrate, cât şi al valorii vânzărilor, potrivit repre­zentanţilor Nikon.

„De foarte mulţi ani, Nikon este lider pe piaţa din România şi ne străduim să menţinem această poziţie şi în viitor. Putem observa o schimbare pe segmentul high-end de pasionaţi în fotografie, deoarece tot mai mulţi se îndreaptă către aparatele foto mirrorless: Nikon Z7 şi Nikon Z6. Pe de altă parte, pe segmentul de piaţă a fotografilor pro­fe­sionişti, camerele D-SLR sunt în con­tinuare principala alegere. Aici, suntem ex­trem de puternici cu sistemul de focalizare automat, gama completă de obiective NIKKOR şi un flux de lucru bine pus la punct”, a declarat pentru ZF Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte în cadrul companiei japoneze Nikon, specializată în domeniul opticii. Pe plan local, produsele Nikon sunt distribuite de Skin Media înce­pând din 2007, compania japoneză fiind nu­mărul unu pe piaţa foto din România în ultimii zece ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO