Business Hi-Tech

Noul iPad: profitul pe fiecare tabletă, peste 300 de dolari

Autor: Adrian Seceleanu

19.03.2012, 00:06 193

Compania americană obţine un profit de peste 300 de dolari pentru fiecare nou model de iPad vândut, potrivit unei analize a companiei UBM TechInsights, care a analizat componentele folosite de Apple, scrie Wall Street Journal. În cazul noului iPad cu stocare de 16 GB şi conexiuni WiFi şi 4G, care costă în SUA 629 de dolari, costul componentelor este de 309 dolari, potrivit datelor UBM TechInsights.

Firma de analiză a observat, după ce a demontat mai multe tablete, că Apple foloseşte şi câte trei furnizori diferiţi pentru aceeaşi piesă - probabil o metodă de protecţie în faţa unor eventuale probleme de livrare a unui furnizor care să ameninţe întregul flux de producţie. Noul ecran este livrat de LG, Samsung sau o altă companie neindentificată, iar unităţile de stocare de Micron Technology, Hynix sau Toshiba. Retailerii din România afirmă că vor face primele livrări ale noului iPad pe 23 martie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO