Business Hi-Tech

Noul şef al Yahoo schimbă cursul companiei şi vrea să o scape de dependenţa de publicitate online

Noul şef al Yahoo schimbă cursul companiei şi vrea să o scape de dependenţa de publicitate online

Autor: Alexandru Stefan Matei

13.02.2012, 00:00 600

Scott Thompson, noul director executiv al Yahoo, vrea să scape compania de dependenţa de veniturile din publicitate şi să obţină sume mai mari din comisioane, scrie The Wall Street Journal.

Thompson nu a dat până acum detalii despre strategia sa în fruntea Yahoo, dar a declarat că strategia de concentrare asupra site-urilor actuale şi a vânzărilor de publicitate online nu a funcţionat şi că afacerea de bază, cea cu publicitate online, a companiei este evaluată slab de investitori.

Veniturile din publicitate ale Yahoo au stagnat în ultimii ani, în timp ce cele ale rivalilor Facebook şi Google au crescut. În timpul unor întâlniri cu angajaţii, Thompson a spus că vrea să aloce resurse mai mari către serviciile web care au potenţialul de a aduce venituri pe viitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO