Compania de cablu UPC, parte a grupului american Liberty Global (LGI), a înregistrat în primul trimestru din acest an o creştere cu 4% a numărului de clienţi, până la 1,338 milioane şi un avans de 6% al numărului de abonamente, până la 2,427 milioane, conform datelor comunicate de LGI.
Numărul de clienţi pe cablu TV, principalul business al operatorului, a avansat cu 4% la 935.100 în timp ce numărul de utilizatori pentru serviciul de televiziune prin satelit Focus Sat a stagnat la 356.500. Cu totul compania avea la finele lunii martie 1,292 milioane de clienţi pentru serviciile de televiziune, în creştere cu 3% faţă de anul anterior.
Pe internet fix compania a înregistrat o creştere de 8%, până la 587.300 clienţi iar pe telefonie fixă avansul a fost de 12%, la 547.800 abonamente.
Reţeaua digitală a UPC s-a extins într-un an la încă 200.000 de gospodării, atingând la finele lunii martie 3,077 milioane de case, o creştere de 7%. În primele trei luni ale acestui an reţeaua s-a extins la încă 43.000 de gospodării.
Grupul american menţionează în comunicatul de presă privind rezultatele financiare că rata de creştere mai mică pe internet fix din România şi Cehia a influenţat rezultatele la nivelul Europei Centrale şi de Est. În primul trimestru din acest an am câştigat 24.000 de clienţi pe net fix în regiune, faţă de 34.000 în aceeaşi perioadă din 2017.