Business Hi-Tech

O platformă online care livrează „la uşă“ alcool ia o finanţare de 13 mil. $

O platformă online care livrează „la uşă“ alcool...

Autor: Adrian Seceleanu

19.05.2015, 00:03 812

Drizly Inc., o platformă online americană specializată în livrarea de băuturi alcoolice, a primit o finanţare de 13 milioane de dolari, care îi va permite să se distanţeze de multitudinea de rivali care concurează pe acelaşi segment, scrie Wall Street Journal.

Drizly, la fel ca şi competitorii săi DrinkFly, Thirstie, Swill, BrewDrop, Saucey şi Minibar Delivery, livrează băuturile alcoolice într-un timp scurt, de regulă între 20 şi 40 de minute, ajutând astfel retailerii să-şi extindă vânzările. „Suntem prezenţi într-o industrie care nu s-a mai schimbat de 80 de ani, de la finalul prohibiţiei. Este o piaţă de 100 de miliarde de dolari din care mai puţin de 1% din comenzi sunt realizate online. Este o oportunitate remarcabilă“, a declarat Nick Rellas, cofondator şi CEO al Drizly.

Compania livrează vin, bere şi băuturi alcoolice tari ajutând retailerii să vândă în diferite state, respectând diferitele norme legale privind livrările de alcool, care variază de la oraş la oraş în SUA.

Veniturile Drizly provin dintr-o taxă lunară plătită de retaileri pentru a utiliza tehnologia dezvoltată de companie. Va­loarea acestei taxe variază în funcţie de locaţia magazinelor şi de volumul tranzacţiilor. Compania a atras până în prezent finanţări de aproape 18 mil. dolari. Noua rundă de finanţare îi va permite Drizly să-şi dubleze echipa la 80 de oameni şi să extindă acoperirea serviciilor sale pe teritoriul SUA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO