Business Hi-Tech

Octavian Ichim, CEO al Schwarz Global Services: Platformele online pe care le folosim trebuie să fie scalabile, uşor de reconfigurat, timpul de publicare al unor modificări fiind redus la nivel de zile, chiar ore

Octavian Ichim, CEO al Schwarz Global Services: Sumele investite de companii în digitalizare variază în funcţie de dimensiunea afacerii, însă, prin adoptarea tehnologiilor digitale, retailerii pot îmbunătăţi experienţa clienţilor, pot eficientiza operaţiunile şi pot obţine un avantaj competitiv.

Octavian Ichim, CEO al Schwarz Global Services: Sumele investite de companii în digitalizare variază în funcţie de dimensiunea afacerii, însă, prin adoptarea tehnologiilor digitale, retailerii pot îmbunătăţi experienţa clienţilor, pot eficientiza operaţiunile şi pot obţine un avantaj competitiv.

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.01.2023, 12:00 128

♦ „Sunt zone unde standardizarea a adus multe beneficii, însă, sunt şi arii de business unde dezvoltăm soluţii de la zero, pentru că doar aşa eficientizarea procesului de business ne aduce un avantaj competitiv.“

Digitalizarea sectorului de retail a luat multe forme începând cu anul 2020 care a „ghidat“ consumatori din magazinele fizice spre spaţiile virtuale comerciale, astfel că şi pe parcursul anului 2022 retailerii şi jucătorii de profil au fost nevoiţi să apeleze la tehnologiile online şi mobile pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, pentru a analiza datele aces­tora - pentru a îm­bu­nătăţi pro­cesul de luare a deci­ziilor, şi au făcut paşi din ce în ce mai mari spre adop­tarea automatizării şi a roboticii (RPA) pentru a îmbunătăţi efi­cienţa opera­ţiunilor şi a reduce costurile.

„Zona de e-commerce trece prin schimbări accelerate majore. Platformele pe care le folosim trebuie să fie scalabile, uşor de reconfigurat, timpul de publicare al unor modificări fiind redus la nivel de zile ori chiar ore. Acolo unde a fost posibil, s-au revizitat şi optimizat fie infrastructura, fie soluţiile software folosite. Dacă trecerea la o versiune mai nouă a însemnat functionalităţi îmbunătăţite, s-a luat în considerare upgrade-ul la ultima versiune viabilă din punct de vedere business. Spre exemplu, aproape fiecare situaţie de optimizare majoră ori de automatizare a fost replicată, ori este în proces de replicare la nivelul întregului grup“, a spus pentru ZF Octavian Ichim, CEO al Schwarz Global Services, fosta Schwarz IT, centru IT care oferă soluţii digitale şi de business pentru grupul Schwarz, parte din structura centrală SDL (Schwarz Dienstleistungen).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO