Business Hi-Tech

Octavian Ichim, Schwarz IT Hub România: Piaţa românească de specialişti este o zonă în care se poate investi mai mult. Universităţile pot aduce mai mulţi specialişti pe piaţă, avem acest potenţial

Videoconferinţa ZF High-Tech Innovation Summit 2021

Octavian Ichim, Schwarz IT Hub România: Piaţa...

Autor: Alex Ciutacu

30.09.2021, 13:33 240

Piaţa de specialişti IT din România este într-o continuă creştere în ultimul an, însă mediul privat are nevoie de tot mai mulţi oamenii, iar mediul universitar are potenţialul de a genera un flux şi mai mare de specialişti, a explicat Octavian Ichim, CEO al Schwarz IT Hub România, în videoconferinţa ZF High-Tech Innovation Summit 2021.

„Noi credem în partea de internship şi promovăm piaţa românească de specialişti IT. Ne bucurăm să vedem că cifrele arată bine, dar ar putea să arate şi mai bine. E o zonă în care se poate investi mai mult, universităţile pot aduce mai mulţi specialişti pe piaţă. Avem acest potenţial. Ce credem noi că putem face este să îi luăm din zona de master şi să îi integrăm în echipele noastre în funcţie de aşteptările şi dorinţele lor şi de ceea ce îşi propun ei mai departe în carieră”.

Schwarz IT Hub România este o companie de tehnologie care s-a lansat în urmă cu aproape patru ani pe piaţa locală drept Lidl România Digital. Grupul Schwarz este unul dintre cei mai importanţi jucători de retail la nivel mondial, cu activităţi care variază de la retail până la producţie şi reciclare. În România, grupul este cunoscut în principal pentru reţelele Kaufland şi Lidl.

„În ultimii trei ani am oferit servicii de e-commerce în zona Lidl pentru ţări europene precum Germania, Olanda sau Belgia. Ce am făcut în anii ăştia ne-a ajutat să ajungem unde suntem astăzi, când la 1 august am devenit Schwarz IT Hub România. Nu mai suntem atât de concentraţi doar pe zona de comerţ online, şi ne propunem să oferim servicii de dezvoltare şi software la nivelul întregului grup”.

Schwarz IT Hub România a ajuns deja la o echipă de 100 de oameni, iar planurile companiei vizează o creştere importantă a echipei.

„Nu este încă o echipă atât de mare pe cât ne-am dori noi. (...) Important este că suntem în plină campanie de angajare, ne dezvoltăm foarte tare, ne aşteptăm să cretem cu măcar 50% în anul următor. Spun că nu este atât de mare pe cât ne-am dori noi pentru că ştim volumul de proiecte, portofoliul de proiecte, vedem cam la ce nivel sunt cerinţele pe care le primim din business”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO