Business Hi-Tech

Ofensiva Orange pe piata serviciilor telecom pentru companii

16.05.2006, 00:00 55

Dupa ce a inregistrat o crestere peste estimari a vanzarilor catre segmentul business in primul trimestru, operatorul de telefonie mobila Orange Romania isi continua ofensiva pe acest segment de piata, prin lansarea, astazi, a unui nou pachet de servicii dedicat companiilor, denumit Business Plus.

Disponibil gratuit pentru firmele care opteaza, incepand de astazi, pentru unul dintre abonamentele Business Flexibil si Business Flexibil Grup, pachetul de servicii va oferi abonatilor tarife reduse cu 25% pentru apeluri catre cinci numere favorite, acces gratuit la Internet mobil sau prin liniile telefonice fixe.

"Sectorul companiilor mici si mijlocii este in plina dezvoltare acum in Romania, aceste companii avand nevoie de solutii personalizate pentru a fi si mai competitive", a spus Thierry Millet, director comercial al Orange Romania.

Ofensiva operatorului pe serviciile dedicate companiilor era, de altfel, previzibila, avand in vedere nu doar rezultatele de pe aceasta piata din primul trimestru al acestui an, calificate de companie drept "spectaculoase", ci si estimarea oficialilor Orange ca in acest an "cea mai mare crestere a bazei de abonati va fi pe segmentul business, comparativ cu segmentul rezidential, chiar daca ritmul de crestere va cunoaste o usoara incetinire fata de anul precedent".

Thierry Millet adauga ca operatorul va acorda "o atentie deosebita pentru intreprinderile mici si mijlocii, segment cu un mare potential de dezvoltare".

"Abonamentele Business Flexibil si Business Flexibil Grup, respectiv programul de beneficii Business Plus sunt oferte special concepute sa vina in intampinarea necesitatilor de comunicare ale companiilor mici si mijlocii, fiindca permit un bun control al bugetului de comunicare", a precizat Ciprian Raglean - SOHO/SME Division Manager, Orange Romania.

El a adaugat ca "sunt considerate intreprinderi mici si mijlocii companiile care au mai putin de 10 abonamente sau maxim 50 de angajati, insa orice persoana juridica poate opta pentru noile abonamente".

O echipa dedicata a Serviciului de relatii cu clientii va prelua in zece secunde apelurile initiate de catre clientii de business. Potrivit declaratiilor lui Ciprian Raglean, "pentru a raspunde tuturor solicitarilor clientilor si potentialilor clienti a avut loc o specializare a echipei de la Serviciul Clienti, care va prelua apelurile cu promptitudine, in maxim 10 secunde".

Alte oferte proiectate special pentru clientii de business sunt oferirea, din momentul contractarii unui abonament, a unei cartele SIM de rezerva precum si posibilitatea de salva pe un server Orange contactele de pe cartela SIM, in vederea recuperarii rapide a acestora in cazul pierderii telefonului.

Veniturile operatorului de telefonie mobila Orange Romania au crescut in primul trimestru al acestui an cu 23%, la 239 de milioane de euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul majorarii numarului de clienti cu 34%, la 7,1 milioane.

Anul trecut Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 de milioane de euro, in crestere cu 39,2% fata de 2004. adrian.seceleanu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO