Okazii.ro, platformă lansată în anul 2000 şi dedicată la acel moment vânzărilor de produse second-hand, a ajuns în 2013 să aibă listate 67% produse noi, înregistrând în total 2,8 milioane de oferte, arată un comunicat de presă al Netbridge Services, compania care deţine site-ul.
„Okazii.ro a devenit dintr-un site de produse second hand un mall cu magazine, oferind produse noi la preţuri atrăgătoare. Astfel, în momentul de faţă, raportul dintre produsele noi şi cele second hand este pe Okazii.ro de 67% produse noi şi 33% produse second hand”, a declarat Radu Sitaru, CEO Netbridge Services.
Sitaru a mai spus că volumul tranzacţiilor a crescut cu 20% în 2013 faţă de anul precedent, iar pentru 2014, estimează o creştere de 25%.
Okazii.ro înregistrează un trafic de peste 4,2 milioane de vizitatori pe lună şi listează în prezent ofertele a 140.000 de vânzători.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels