Business Hi-Tech

Omniconvert: Peste 98% dintre vizitatorii magazinelor online din România doar se uită, nu cumpără nimic

Omniconvert: Peste 98% dintre vizitatorii magazinelor...

Autor: Adrian Seceleanu

01.02.2019, 00:03 318

Peste 98% dintre vizitatorii magazinelor online din România nu cumpără nimic, ci doar studiază ofertele, arată o analiză a dezvoltatorului de software Omniconvert, care creează soluţii de optimizare a ratei de conversie pentru platformele de comerţ electronic. „În 2018, rata de conversie medie a magazinelor online româneşti a crescut faţă de 2017, de la 1,30% de la 1,53%. Cifrele au la bază o analiză reprezentativă realizată de Omniconvert pe un eşantion de 772 milioane de vizite înregistrate de cele mai importante 300 de magazine online din România“, conform datelor companiei.

„În urma celor 772 milioane de vizite analizate s-a constatat că rata de conversie creşte odată cu numărul de sesiuni. Acest lucru se datorează, în principal, unui număr mai mare de vizitatori recurenţi. Astfel, pentru un magazin online care înregistrează mai mult de 2 milioane de vizite pe lună, rata de conversie poate creşte până la 1,57%, în timp ce un magazin online care înregistrează mai puţin de 100.000 de vizite pe lună are o rată de conversie de doar 0,93%“, arată reprezentanţii Omniconvert.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO