Business Hi-Tech

Orange devine un jucător cu afaceri anuale de 1,8 mld. euro şi aproape 16 milioane de clienţi după achiziţia fostului Romtelecom. Principalul activ obţinut de Orange este reţeaua fixă a Telekom, care acoperă trei milioane de gospodării cu fibră optică la nivel naţional

Michael Tsamaz explică vânzarea fostului Romtelecom: Grupul OTE şi-a redefinit priorităţile

Michael Tsamaz explică vânzarea fostului Romtelecom: Grupul OTE şi-a redefinit priorităţile

Autor: Adrian Seceleanu

10.11.2020, 19:15 445

Orange, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, va deveni un jucător cu afaceri anuale de aproape 2 mi­liarde de euro şi 16 milioane de clienţi pentru servicii fixe şi mobile prin preluarea fostului Romtelecom - o tranzacţie de 268 mil. euro, arată primele informaţii oficiale publicate de companii despre tranzacţie în dimineaţa zilei de ieri. ZF a scris încă de joia trecută despre tranzacţie, citând surse apropiate discuţiilor, însă confirmarea oficială a venit doar luni.

Orange, care s-a ferit în întreaga sa prezenţă pe piaţa locală să intre în anevoioasa activitate de dezvoltare şi extindere a unei reţele proprii de fibră optică, spre deosebire de RCS&RDS Digi, Telekom, UPC şi alte sute şi mii de jucători mai mici lolcai, câştigă acum propria infrastructură fixă, a cărei absenţă devenise o problemă strategică atât în contextul unui apetit în creştere pentru pa­chete fix mobil, cât şi a viitoarei expansiuni la nivel naţional a tehnologiei 5G, unde reţeaua fixă este esenţială. Absenţa reţelei fixe devenise o problemă strategică mai ales în contextul în care toţi competitorii mari (Vo­dafone şi Digi) aveau şi reţele fixe şi mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO