Business Hi-Tech

Orange explică de ce a trecut la „luna de 21 de zile“ pentru extraopţiunile cu roaming la cartelă: „Schimbările vin din nevoia de optimizare a costurilor operaţionale“. Marii operatori de telecom au avertizat încă de anul trecut că inflaţia şi explozia preţurilor la energie vor pune presiune pe tarife

 Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Vedem cum businessurile şi consumatorii sunt expuşi inflaţiei şi provocării pe care le aduce piaţa energiei

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Vedem cum businessurile şi consumatorii sunt expuşi inflaţiei şi provocării pe care le aduce piaţa energiei

Autor: Adrian Seceleanu

01.02.2023, 12:00 3122

Orange, liderul pieţei locale de telecom, a decis să reducă perioada de valabilitate a extraopţiunii cu roaming inclus pentru utilizatorii cu cartele preplătite de la 30 de zile la 21 de zile în contextul eforturilor de optimizare a costurilor, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiei.

„Recent Orange România a introdus câteva modificări în portofoliul de opţiuni PrePay. Schimbările vin din nevoia de optimizare a costurilor operaţionale, în contextul creşterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile. În acelaşi timp, dorim să le oferim în continuare clienţilor produse competitive şi să păstrăm calitatea ridicată a serviciilor Orange. Astfel, începând cu 16 ianuarie 2023, opţiunea PrePay de 6 euro credit are o valabilitate de 28 de zile, iar internetul inclus se dublează pentru primele trei luni, ajungând la 12 GB/lună. De asemenea, opţiunea de 12 euro credit va avea o valabilitate de 21 de zile pentru reîncărcările standard, însă perioada de 30 de zile de valabilitate nu se schimbă pentru clienţii fideli care reîncarcă lunar, alegând varianta de reactivare automată a opţiunii“, au precizat pentru ZF reprezentanţii Orange.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO