Business Hi-Tech

Orange România: numărul utilizatorilor pentru serviciul YOXO s-a dublat în T1, comparativ cu T4/2020, şi creşte în continuare. Clienţii YOXO îşi pot personaliza abonamentul lună de lună în funcţie de nevoi, direct din aplicaţia mobilă dedicată

Orange România: numărul utilizatorilor pentru serviciul YOXO s-a dublat în T1, comparativ cu T4/2020, şi creşte în continuare. Clienţii YOXO îşi pot personaliza abonamentul lună de lună în funcţie de nevoi, direct din aplicaţia mobilă dedicată

Autor: Ioana Nita

04.06.2021, 11:30 206

Numărul de utilizatori ai YOXO, abonamentul flexibil lansat de Orange România în martie anul trecut, a crescut constant de la introducerea pe piaţă a serviciului, în primele trei luni ale anului acesta dublându-se faţă de ultimul trimestru din 2020, conform datelor oferite de companie, în condiţiile în care activarea şi administrarea serviciului se face 100% digital, opţiunile alese putând fi schimbate lună de lună.

„Deşi este un serviciu lansat de puţin timp, feedbackul primit a fost unul foarte bun încă din primăvara anului trecut, de când am început testarea serviciului pe piaţa din România. Anul acesta, interesul pentru acest serviciu continuă să fie la fel de mare, deoarece vedem o dublare a numărului de noi clienţi YOXO în primul trimestru al anului 2021 comparativ cu ultimele trei luni ale anului 2020. Astfel, ne aşteptăm la rezultate chiar mai bune în lunile următoare, pe măsură ce vom lansa noi funcţionalităţi care vor adresa nevoile şi feedbackul primit de la clienţii noştri”, au declarant pentru ZF reprezentanţii Orange România. Operatorul telecom a început dezvoltarea serviciului YOXO în urmă cu aproape doi ani, timp în care acesta a trecut prin mai multe faze de testare.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO