Business Hi-Tech

Orange schimbă oferta de abonamente. Una dintre noutăţi: planul tarifar “Cangur”, cu acces nelimitat la Facebook şi Yahoo!

Orange schimbă oferta de abonamente. Una dintre noutăţi: planul tarifar “Cangur”, cu acces nelimitat la Facebook şi Yahoo!

Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer B 2 C în cadrul Orange România

Autor: Adrian Seceleanu

19.09.2012, 15:21 22469

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a lansat o nouă ofertă de abonamente - prin care a adus schimbări planurilor tarifare existente şi a lansat şi unul nou denumit Cangur, potrivit unui anunţ al companiei.

Noul tip de abonament , dedicat, potrivit operatorului celor care "vor să exploreze comunicarea digitală", are tarife între 9 şi 18 euro (TVA inclus), şi conţin o combinaţie de minute, SMS-uri, internet la viteze 3G de până la 14,4Mbps şi acces nelimitat la Facebook, Yahoo! şi Portalul Orange pe mobil. "Acestea sunt potrivite celor care vor să fie mereu în contact cu prietenii prin intermediul reţelelor sociale sau care utilizează diverse aplicaţii pe mobil şi sunt recomandate împreună cu telefoanele multimedia sau smartphones".

Noul tip de planuri tarifare nu include atât de multe servicii precum cele din categoria Panteră, care rămâne vârful de gamă din oferta Orange. "Clienţilor cu nevoi extinse de comunicare, care îşi doresc să navigheze pe internet la viteze mari fără griji, să vorbească sau să trimită mesaje, Orange le recomandă abonamentul Panteră(…). Aceştia vor naviga pe internet la viteze 3GĂ şi HĂ de până la 43,2Mbps, cu un trafic inclus de până la 4GB pe lună şi acces nelimitat la serviciul TV pe mobil, disponibil în Portalul Orange sau în aplicaţia TV de la Orange pentru telefoanele cu sistem de operare iOS şi Android".

Orange a introdus în toate cele 3 tipuri de abonamente şi posibilitatea de a folosi minutele naţionale şi pentru convorbiri cu reţelele fixe din Europa, precum şi cu cele fixe şi mobile din Canada şi SUA.

"Am regândit abonamentele astfel încât clienţilor nostri să le fie mai uşor să aleagă, în funcţie de beneficiile disponibile şi de nevoia lor de comunicare. În plus, le putem oferi o soluţie completă formată din abonament şi telefon recomandat. Astfel, în funcţie de abonamentul pentru care optează, le putem recomanda un telefon mobil compatibil cu beneficiile abonamentului." a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer B 2 C în cadrul Orange România.

Orange a introdus planurile tarifare cu denumiri de animale în urmă cu trei ani, când cele trei categorii erau Delfin, Fluture şi Panteră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO