Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă şi-a dublat vânzările dispozitivelor 4G vândute în „magazinul inteligent” din Cluj-Napoca, potrivit datelor furnizate de companie.
Operatorul a inaugurat primul smart shop din România la Cluj-Napoca, un nou concept de magazin axat pe experienţa digitală şi servicii suplimentare pentru consumatori, iar prin intermediul acestui magazin inteligent, timpul de aşteptare în magazin s-a redus cu 50%.
De asemenea, numărul vânzărilor tabletelor cu conectivitate 4G aproape că s-a dublat.
Numărul gadgeturilor smart (ceasuri inteligente sau brăţări fitness) vândute a crescut de patru ori în cadrul „magazinului inteligent”.
Noul concept de magazin are un număr mai mare de angajaţi, care fac recomandări, soluţionează probleme şi interacţionează direct cu clienţii. Clienţii sunt preluaţi prin intermediul sistemului digital de aşteptare, iar contractele şi facturile le sunt trimise direct pe e-mail. De asemenea, clienţii îşi pot crea abonamentul prin selectarea serviciilor la mesele interactive cu ecrane tactile instalate în magazin.