Business Hi-Tech

Ovidiu Ghiman, director executiv segment business, Telekom România: Anul acesta avem proiecte de peste 100 milioane euro pe piaţa soluţiilor

ZF Digital Summit 19

Ovidiu Ghiman, director executiv segment business,...

Autor: Alex Ciutacu

14.10.2019, 15:21 526

Proiectele de digitalizare sunt din ce în ce mai numeroase în România, de la proiectele pe soluţii IT şi până la cele pe zona de industrializare, iar Telekom a reuşit să câştige proiecte de peste 100 milioane de euro în acest context, explică Ovidiu Ghiman, director executiv segment business, Telekom România, în cadrul conferinţei ZF Digital Summit 19.

„Din punct de vedere al digitalizării, piaţa este foarte bună. Sunt multe proiecte şi avem multe echipe bune pentru ele. Am numărat anul acesta multe proiecte mari de digitalizare, peste 1.000 de proiecte cu bugete de până la 700 milioane de euro. Am văzut circa 300 de proiecte cu bugete de 300 milioane euro pe soluţii IT, aproximativ 300 de proiecte care sunt pe zona de soluţii industriale, smart city, cu bugete de 300 milioane euro şi aproximativ 400-450 de proiecte în sectorul privat cu bugete mai mici decât cele din sectorul public. Fiind foarte activi în piaţă am atras 25% din bugetele alocate soluţiilor industriale şi peste 50% din bugetele proiectelor IT. Avem proiecte de peste 100 milioane de euro”, spune Ghiman, director executiv segment business Telekom.

Acesta spune că unul dintre segmentele pe care se concentrează Deutsche Telekom şi în care a investit este cel de cloud.

„Deutsche Telekom a investit sume semnificative împreună cu Microsoft pentru crearea unor centre de servicii. În România vom angaja până la 100 de specialişti ce vor fi susţinuţi de 3.000 de specialişti într-un sediu global de servicii”, spune Ghiman.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO